Tester fotometric de apă Pool Lab 2.0
Descriere
Acesta este succesorul modelului Poollab 1.0. Cu trei camere de măsurare paralele pentru măsurarea simultană a trei parametri ai apei, un ecran color mare, iluminat din spate, interfață WiFi directă către LabCOM Cloud și conexiune Bluetooth către aplicația LabCOM, precum și 24 de parametri ai apei din piscină, PoolLab 2.0 va stabili cu siguranță noi standarde pentru analiza apei din piscine și spa-uri private și profesionale.
Măsurați 3 parametri în paralel
Până la 24 de parametri disponibili
Bluetooth® și Wi-Fi
Ecran color mare
Cuvă interschimbabilă
Impermeabil
PoolLab® 2.0 are 3 camere paralele de măsurare a apei și poate măsura până la 24 de parametri ai apei (comparativ cu 13 la PoolLab 1.0), inclusiv duritatea, cuprul, fosfatul, clorul, oxigenul activ, pH-ul, alcalinitatea și acidul cianuric. Rezultatul măsurării se obține cu ușurință datorită a 2 butoane simple.
Pe lângă conexiunea Bluetooth® (aplicația/software-ul/cloud-ul LabCOM®), noua versiune PoolLab® 2.0 oferă o conexiune WiFi la cloud-ul gratuit LabCOM®, fără a fi necesară o conexiune prealabilă la un smartphone. Datele de măsurare sunt astfel sincronizate în timp real în orice cont asociat cu măsurarea apei, în aplicație, în software și în cloud. Aplicația/software-ul (Android, iOS și Windows) oferă utilizatorului gestionarea datelor de măsurare și a rapoartelor de măsurare prin simpla apăsare a unui buton, precum și un calculator de clor activ, calcul LSI și posibilitatea de a face recomandări de dozare pe baza produselor de îngrijire a apei introduse individual de utilizator.
Ecranul color mare, iluminat din spate, al PoolLab® 2.0 îl face ușor de utilizat, iar unitatea este impermeabilă la IP68, astfel încât apa care urmează să fie măsurată poate fi extrasă direct din piscină. Cuva triplă a camerelor de măsurare este înlocuibilă.
Conținutul testerului de apă Poollab 2.0
- 1 x PoolLab 2.0 cu Bluetooth 4.0 / WiFi, clasă de protecție IP 68 - etanș la apă
- 1 x cuvă cu 3 camere de măsurare
- Cutie transparentă din plastic
- Capac de protecție împotriva luminii
- 3 x agitator din plastic
- 3 baterii AA
- 1 seringă de 10 ml
- Manual de utilizare
- Aplicație/Software/Cloud LabCOM®
Interval de măsurare
- Clor, liber/total: 0,0 - 8,0 mg/l Cl
- Valoare pH: 6,5 - 8,4 pH
- Stabilizator (acid cianuric): 0 - 160 mg/l
- Alcalinitate-M (capacitate acidă): 0-200 mg/l CaCO3
- Oxigen activ: 0,0 - 30,0 mg/l
- Brom: 0,0 - 18,0 mg/l
- Ozon: 0,0 - 5,40 mg/l
- Peroxid de hidrogen (LR): 0,0 - 2,9 mg/l
Conținutul livrării:
- 1 x PoolLab 2.0®
- 1 x Ecran de protecție împotriva luminii
- 3 baterii AA
- 3 x Tije de zdrobire | amestecare (alb, albastru, roșu)
- 1 seringă de 10 ml
- 1 x Manual de utilizare tipărit
- 1 x Sac de colectare (nailon)
- 20 x Tablete fotometru cu roșu de fenol
- 20 x Tablete fotometru DPD Nr. 1
- 10 x Tablete fotometrice DPD Nr. 3
- 10 x Tablete fotometru CYA–Test
- 10 x Tablete fotometru Alcalinitate–M
Reactivi doar pentru analiza apei! A nu se consuma! A nu se lăsa la îndemâna copiilor!
A se păstra la loc răcoros și uscat!
Technical specification
- Tara de fabricatie Germania
- Greutate (kg) 0.165
Instrucțiune
Shipping information
Prioritatea companiei noastre este de a livra clienților mărfuri de cea mai înaltă calitate la un moment convenabil pentru aceștia într-un loc la alegerea lor.
Livrăm mărfuri în toate țările lumii, dacă nu găsiți țara sau orașul de care aveți nevoie atunci când alegeți adresa de livrare, vă rugăm să ne contactați pe e-mail [email protected] sau să sunați la numărul de telefon de contact, prețul de livrare va fi fi calculat individual.
Livrarea este întotdeauna disponibilă.
Informații de livrare:
Pregătirea comenzii pentru expediere durează 2-3 zile lucrătoare din momentul primirii plății în contul bancar al magazinului. Odată ce comanda dumneavoastră este gata, aceasta va fi predată curierului pentru livrare.
Timpul de livrare:
Livrarea durează de obicei 8-10 zile lucrătoare, dar pentru comenzi mai mari sau voluminoase, perioada de livrare poate dura mai mult.
Vă rugăm să rețineți că comenzile nu sunt procesate, expediate sau livrate în weekend sau sărbătorile legale.
Termenul maxim de livrare nu trebuie să depășească 4-6 săptămâni.
Timpul de livrare se calculează din momentul în care comanda este ridicată și expediată din depozitul nostru. De îndată ce comanda este expediată, clientul va primi o notificare prin e-mail cu toate informațiile de urmărire a comenzii sale. Condițiile de livrare se pot modifica în funcție de distanța punctului de destinație.
Termenul de livrare pe site este aproximativ.
Compania nu este responsabila, pentru eventualele intarzieri de livrare.
Compania nu este responsabilă pentru rearanjarea electricienilor sau constructorilor.
NB! Dacă nu ați primit comanda în perioada de timp indicată mai sus, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți.
Preturi de livrare la domiciliu
Costul transportului in toata Europa se calculeaza in functie de tarifele stabilite de serviciul de curierat.
Inainte de a livra marfa, curierul va aranja un timp de livrare acceptabil pentru dvs. telefonic (zile lucratoare Luni-Vineri 8:00 - 17:00).
Costurile de livrare nu sunt incluse in pretul produsului specificat in magazinul online.
Costul de transport va fi adăugat la valoarea coșului de cumpărături.
Colectarea bunurilor
La primirea mărfii livrate, vă rugăm să verificați starea expedierii (ambalajului), să vă asigurați că ambalajul nu este deformat sau deteriorat. Dacă bănuiți că coletul a fost deteriorat sau deformat, nu semnați documentele coletului și returnați coletul la curier. Dacă coletul este în regulă, atunci semnați factura (conosamentul) sau alt document de transfer-acceptare a transportului. Documentul semnat este dovada că bunurile comandate v-au fost livrate.
La achiziționarea de produse mai lungi de 2,4 m, clientul poate fi nevoit să aranjeze descărcarea.
Returnarea mărfurilor
Facem tot posibilul pentru a împacheta bunurile achiziționate de la noi. Din păcate, uneori se poate face rău în timpul transportului. Chiar dacă nu știi dacă ceva este deteriorat sau nu, este întotdeauna bine să faci fotografii coletului sosit pe smartphone-ul tău, vei avea nevoie de acestea în cazul în care se face vreun rău conținutului.
Dacă puteți vedea semne de ambalaj deteriorat, vă rugăm să luați următorii pași:
1. Faceți fotografii ale pachetului și asigurați-vă că deteriorarea este vizibilă.
2. Despachetați comanda și verificați dacă vreun produs este deteriorat, faceți o fotografie a articolului deteriorat.
3. Dacă există o încălcare, vă rugăm să ne informați prin e-mail [email protected]
NB! Pentru toate reclamațiile privind bunurile deteriorate sau sparte, trebuie să vă faceți reclamația în termen de o (1) zi lucrătoare de la data livrării. Compania trebuie să primească detalii complete și descriere în formă scrisă cu fotografii atașate ale bunurilor deteriorate.
Atunci când cumpărătorul refuză să accepte mărfurile livrate care nu sunt defecte, el trebuie să plătească costurile de returnare a bunurilor către noi.
Dacă aveți solicitări sau comentarii cu privire la serviciile de livrare a mărfurilor, vă rugăm să ne contactați prin e-mail sau telefon. Vom lua în considerare cu siguranță dorințele tale.